توهمات کرگدن فهیم جیبی

۞هیچکس بی دامن تر نیست،اما پیش خلق... دیگران پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم۞

توهمات کرگدن فهیم جیبی

۞هیچکس بی دامن تر نیست،اما پیش خلق... دیگران پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم۞

از رنجی که می کشیم...!!!!

 سلاااااام
........................................................
نمی گم...
هیچی نمیگم...
نه از این که گور بابای دایی ....!!!!
 و نه از این که مرده شور ببرن اون پای چلاق میرزاپور رو!!!!
هیچی نمیگم...
حتی نمیگم که مگه این تیم بلانسبت..ملی نیست...و اینکه چرا باید فدای کسب افتخار شخصی یک بی شعور جاه طلب بشه...
از این هم نمیگم...
حتی نمیگم که تو این ۵ سال میرزا پور شوت زدن یاد نگرفت...
یا این توجیه مسخره ی کارشناس که کفش این آقا براش اندازه نبوده!!!
من دیگه فوتبال نگاه نمی کنم...نا آخرین نفس!!
میبینی تو رو خدا؟!!
افسار یه مشت قهرمان فوتبال پارا المپیک به دست یک بزدل محافظه کار....
گور بابای ناسیونالیسم شرقی بابا!!
من قید فوتبال ایران رو تا اطلاع ثانوی می زنم!!
بشنو و باور....
یعنی باید رفراندوم عمومی بذاریم برای نموندن دایی؟!
هرچی باشه ما ملت فهیمیم ...یادتونه که...فهیم گاهی(...بخونین همیشه...) یعنی
 لال مرده...یعنی کور...نادون!!
مثل الان...
هیس...س...س...س!!!
 
نظرات 7 + ارسال نظر
آوا 1385/03/22 ساعت 11:22 http://ava-e-sharghi.blogsky.com

آره. تو اینارو نگو. مام نمی گیم بعد ۵-۶ سال هنوز یه کفش سایز ایشون پیدا نشده. هنوز نفهمیدن باید دو نیمه بازی کنن. فرق یار خودی و غیر خودی ام براشون روشن نیست. از حقم نگذریم. پای گل محمدی درد نکنه با گل قشنگش. کریمی هم اگر مصدوم نبود یه کاری می کرد. به هر حال بازم خسته نباشن.
( منم گویا هنوز فرق پست رو با نظر نفهمیدم!)

خدا کنه شعور این برانکو برسه و بازی بعدی از یه دروازه بان دیگه استفاده کنه وگرنه خدا بدادمون برسه،راستی دقت کردی حتی نمیتونستن درست توپ رو استوپ کنن اینا چشون بود؟

سمیه 1385/03/22 ساعت 13:54 http://babaaaaa.blogsky.com

سلاااااااااااااااااام
میبینی تورو خداااااااااا...
نمی دونم چرا این دایی دوست نداره با احترا م و ارزش واعتبار خودشو بکشه کنار...
اینم از جام جهانیمون...
میگن...
کفش داداشمون گشاد بوده...
واقعا که...

از بس گفتیم زبونمون مو در اورد!!
شهاب میگفت توی نمایشگاه کتاب دیده بودتش که نه تنها کسی ازش امضایی چیزی نمیگرفته..(میدونی که....دایی جون عادت داره به یه همچین چیزی...) بلکه پیر و جوون داد میزدن که چقدر میگیری تیم ملی رو ول کنی!!
جالب اینجاست که این بابا نیگاه میکرده و لبخند میزده!!!!!

رو رو میبینی؟!!!!!

آره نگو. من که میدونم شنبه هم که ایران ببازه همینجور قاطی میکنی. بابا اینا مهم نیست. مهم اینه که من ۵کیلو کم کردم. (((:

اینو...!!
یه خورده وزن کم کردیا!!
هی به رخ بکش!!

سلام
تا یه حدی حرفتو قبول دارم ولی اونی که کمتر اشتباه می کنه همیشه برندس .
اونی که بهتر بود برنده شد.
موفق باشی

آدرستو گذاشتم تو جعبه لینک.
توم از منو بزار.
شناختی من همونیم که تو از بس بزرگی من تو عکسات جا نمیشم.

حسین 1385/03/23 ساعت 22:31 http://stress.blogsky.com

سلام
به وبلاگ منم سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد