توهمات کرگدن فهیم جیبی

۞هیچکس بی دامن تر نیست،اما پیش خلق... دیگران پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم۞

توهمات کرگدن فهیم جیبی

۞هیچکس بی دامن تر نیست،اما پیش خلق... دیگران پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم۞

قلم قاصر است....

 

روزانه میلیونها کودک از بی غذایی میمیرند...

در هر روز هزاران خانواده از هم می پاشد....

آلودگی هوا هر روز در حال افزایش است....

اعتیاد میلیونها جوان را تهدید می کند...

هر روزه فقر باعث خودفروشی هزاران دختر و زن می شود...

آمار تقاضا ی مواد مخدر صنعتی  سیر صعودی دارد...

روزانه هزاران دختر و زن ایرانی با خشونت خانوادگی دست به گریبان می شوند...

روزانه هزاران نفر به ناچار وارد جنگهای ملی یا قبیله ای می شوند....که عموما یا آواره میشوند...یا جان می بازند...

روزانه هزاران هکتار جنگل نابود می شود...

آمار افسردگی روز به روز افزایش نجومی دارد.

روزانه میلیونها کودک از فقدان امکانات پزشکی نابود می شوند

....

 

وافتتاحیه ی جام جهانی مهم ترین خبر امروز رسانه ها ست...

 

نظرات 11 + ارسال نظر
مرجان 1385/03/20 ساعت 02:49 http://marjan.blogfa.com

دلم گرفت.

چی شد دوست جون
قرار بود چن تا روش مردن بی دردسر رو یاد بدی؟....
ببین٬‌منظورت از اینکه اینجا هنوز ایرانه چی بود؟؟؟...

سمیه 1385/03/20 ساعت 13:28 http://babaaaaa.blogsky.com

تا بوده همین بوده...
وهست...و خواهد بود...

رویا 1385/03/20 ساعت 14:02 http://corocodile.blogsky.com

سلام کرگدن فهیم!!!لینکیدمت البته با اجازه! فقط یه چیزی این که کنار لینک کروکدیل ها نوشتی یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موفق باشی

ای بابا!!!
همیشه که نباید نیمه خالی لیوان رو نگاه کرد.
هر روز کلی بچه به دنیا میاد. کلی آدم عاشق میشه. کلی...
یکی از اینها هم فوتباله

abji kargadane nafahm 1385/03/20 ساعت 15:29

abji kargadane nafahm 1385/03/20 ساعت 15:35

are hamine
va khob karisham nemishe kard
mishe?

۱سلام ممنون که به من سر زدی


۲- من اگه بدونم مطلب از کیه حتما می نویسم
۳- من وبلاگ دیگه ای ندارم . حتما یکی خواسته اذیت کنه
۴-مثل کدوم بابا ؟
۵ -نه این یه نشریه نیست . این دفتر خاطرات منه
۶-خواهش می کنم . من که بهم بر نخورد

ژامک 1385/03/21 ساعت 23:06

ایران باخت....آره....باخت....

لیلی 1385/03/21 ساعت 23:44

سلام آقای کرکس من اولین بارمه که اینجا اومدم.
فکر نمیکنم اسمتون درخور مطلباتون باشه!
و البته عکستون!!!!!!!!!!!!!!!!
به هر حال موفق باشی!

بابا...
به قول آقاهه:
غربون صواططون(قربان سوادتان)!!

این کرکس نیست آبجی...
به فارسی کرگدن تلفظ میشه!!
اونی هم که تو خوندیش فکر می کنم کرگدنیوس باشه....
کرگدن+کنفسیوس حکیم= کرگدنیوس حکیم...
بگو افتاد....

سلام...
متن جالبی بود.
با اجازت من لینکت رو گذاشتم.
راستی به وبلاگ جدید ما هم بیا:
http://2rost-ya-ghalat.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد