توهمات کرگدن فهیم جیبی

۞هیچکس بی دامن تر نیست،اما پیش خلق... دیگران پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم۞

توهمات کرگدن فهیم جیبی

۞هیچکس بی دامن تر نیست،اما پیش خلق... دیگران پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم۞

روزی که مهمون اومد...

 

امروز برای اولین بار کارگاه شکل کارگاه شد....

ناظرها اومدند.... سرپرست نظارت...ناظر تاسیسات ... ناظر الکتریکال و ناظر مقیم که همیشه سر دل منه!!

و موقع رفتن همشون لبخند رضایت به لب رفتن... هیچ نقصی توی کارگاهم ندیدن...

آخر سر...یعنی آخر وقت اداری... از نظارت عالی هم اومدن....

و طبق روال کاریشون نماینده نظارت عالی گفت: (( سرعت کار پایینه مهندس... چکار داری می کنی؟!))

ناظر مقیم گفت: (( بله...دستگاه نظارت(یعنی خودش) هم از این وضعیت ناراضیه...من اینو کتبا ابلاغ کردم به مهندس(یعنی من)...))

منم بادی به غبغب انداختم  : (( اخطار ایشون مربوط میشه به پیمانکار نصب سوله

1)     پیمانکار سوله مجموعه من نیست...سپاهه!..

2)     نظارت سوله  اصلا در اختیار ایشون نیست...

ضمنا در مورد فرمایش مهندس (با دست به نماینده نظارت عالی اشاره کردم)...من این کارگاه رو دو هفته است که تحویل گرفتم...و بعد از تجهیز کارگاه که یه هفته طول کشیده الان توی سه جبهه ی کاری کارگاه فعاله... مطمینید که این اسمش کمکاریه مهندسسسسس؟؟!! ))

یارو یه نیگا کرد دید گاف داده...!! دور و بریاش حتی نماینده شهرداری(کارفرما) زدند زیر خنده!! یکیشون برگشت و با نیشخند بهش گفت: (( اینجا جاش نبود مهندس!!))

نمی دونی چه حالی کردم!!

خلاصه کنم که امروز حسابی از خجالت ناظر مقیممون هم در اومدم...

مثل کره داشت آب میشد از خیطی!!

از این به بعد بیشتر براش خواهم داشتن همی!!نه اینکه پشت سرش (مثل اون نسبت به من)!!

جلوی خودش و جایی که باید جوابگو باشه براش دارم...

من عجب شیطونی شدم نه؟!!

 

 

 

 

نظرات 26 + ارسال نظر

سلام به دوست خوبم...وب لاگ و...آنگاه روح ...بروز شد... حتما"بیا .به امید دیدارت در وب لاگ..و انگاه روح..در ضمن وب لاگت خیلی جالبه...موفق باشی.

دیوونه ی تنها 1385/04/27 ساعت 21:51

سلام اقای کر گدن.
باحال و جون دار بودن.
من می خوام بهتون لینک بدم.شما هم افتخار می دید؟
www.perances.mihanblog.com

خاله 1385/04/27 ساعت 22:23 http://me2.blogsky.com/

حالا یه کار کنه حقوق ماه اول رو نگرفته اخراج شی.

چی میگی خاله؟!!!
نون این بابا هم دست منه!!
اما پول کارگاه من به امضای اینه...
یعنی اون نمیتونه مستقیما بهم فشار بیاره اما من چرا!!
نه که نونشو ببرما...اما می چزونمش که ادب شه!!
:دی

رویا 1385/04/27 ساعت 22:57 http://corocodile.blogsky.com

به! سلام به کرگدن مهندس خودمون!‌خوبی؟
کلی خسته نباشی!
ایشالله همیشه هم موفق باشی
اینقدر هم مردم رو مسخره نکن! یهو دیدی واست زدنا!!!!;-)
موفق باشی و شاد

زدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا یارو اینقد بی حیاست که اگه هی نزنم تو دهنش رو سرم سوار میشه...
اما چشم...
به قول خاله مژده سیاست داشته باش پسر...!!

salam baba bala shodi ha. mosh bkhorat:D.khob pas kara bar vefghe morade khoobe . b somaye joon salam bresoon

عالیم...همه چیز خوب پیش میره....
سلامت باشی....
ایشون هم سلام میرسونه...

سلام مهندس ...
خیلی مخلصیم .
موفق باشی

ما بیش از پیش ..مرد نیک...

سمیه 1385/04/28 ساعت 08:42 http://babaaaaa.blogsky.com

سلام عزیزم
تو همیشه تو کارات موفق بودی...غیر از اینه؟!!!
فقط کافیه که واقعا بخوای کاری انجام شه....
اهااا....راستی....در مورد شیطنتت شک نکن
موفق باشی

ای بابا ....
دست من که یه ساله پیش تو رو بوده عزیزم...
خوب همیشه که نه...
اما توی این یه سال که هدفم مشخص شد خدا توی همه ی مشکلات با من بود و کمکم کرد...
و این همش به یک دلیله....نگو که اون دلیلو نمیشناسی...اتاقت یه آینه داشت نه؟...

طاهره 1385/04/28 ساعت 11:13

مهرناز 1385/04/28 ساعت 18:59

سلام آقای کرگدن فهیم
می بینم که مثل دفعه پیش همچین غمگینو خسته نیستی...
یه چیزی بگم؟
لطف کن از اون پست های قبلیت بذار که خیلی قشنگ بودند
حیفه وبلاگ به اون قشنگیت پس چی شد؟

راستش اونا مال وقتیه که ادم بتونه به خودش هم فکر کنه....
به خدا کم میارم بعضی وقتا اما چشم....

نقابدار 1385/04/29 ساعت 01:27

سلام
فکر کمنم تا چند روز دیگه باید گاف های مدیر پروژه رو هم باید داشته باشیم . چون تو کسی نیستی که از سر سوتی کسی بگذری.
به هر حال خوشحالم که خوشحالی. ولی خوب ...

سلام
خسته نباشی
چگونه ای

من آپم

آوا 1385/04/30 ساعت 17:00 http://ava-e-sharghi.blogsky.com

سلام
خیلی خوبه که موفقی. انشاءلله همیشه همین طور خوشحال باشی.
ما آپیم. حتما بیا.
مرسی.

سلام
کجایی
سه بار آپ کردم هنوز سرنزدی
اگه ازدواج کنی که دیگه لاگتو تخته می کنی
هر جا که هستی و هرچه می کنی امید وارم شاد باشی

من آپم

نازنین 1385/04/31 ساعت 08:58 http://avang79.blogsky.com

سلام خوبی؟مرسی که بهم سر زدی
کیش خیلی خوش گذشت آقای مهندس
خوب چه خبر؟
راستی شما الان بندر زندگی می کنید؟شما کجایی هستین؟
ببخشید من فضولی می کنم

خواهش می کنم...
من بندری هستم.بندر عباس.
الان ۲ ساله که ساکن تهران هستم.

رویا 1385/05/01 ساعت 20:20

مهندس نمی خوای آپ کنی؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام
به تموم بچای بندر

من آپم
بک عکس جدید گذاشتم

سلام

من آپم:
بعضی وقت ها دموکراسی جواب نمیده

ماساژ دادن پای او چه لذتی دارد.
این لحظه چه آرامشی دارد وقتی زیبا ترین شیء روی زمین را لمس می کنید.

سلام
من آپم

سلام
با حال بود ای ول در پناه حق

رویا 1385/05/04 ساعت 10:59

من اگه دیگه اومدم اینجا!!!!!!!!!!!!!!! ;-)
خوب دیر دیر اپ می کنی دیگه!!!!
آپیدی یه ندا بده
موف باشی مهندس

پوشکین گروژ نیه ویچ 1385/05/04 ساعت 11:22

سلام به هر چی کرگدن بی معرفته



درمورد کرگدن بودنت حرفی نیست(اونایی که دیدنت میدونن)
ولی درباره ی فهیم بودنت......والا چی بگم

مجتبی ی بی ادب بی معرفت!!
گروژنیه آقا...
بد گروژنیه!!

ناما 1385/05/05 ساعت 12:16 http://www.koko61.blogfa.com

خانم ها وآقایان

شماداریدآخربازی ساموئل بکت رامی بینید /لطفا

نیم خیزشویدوبرای ورودناما جعفری به بازی دست بزنید

سلام داداش کرگدن فهیم
خوبی
؟
تو شیطون بودی
....
ببخشید اگه دیر اومدم آخه خیلی بلاگت دیر میاد بالا
اعصابمو خورد میکنه منم میبندمش
...
راستی لینکت کردم یاللا
کاری نداری؟
یاعلی

مجتبی 1385/05/07 ساعت 10:53

من نوشتم گرژنیه تو میگی مجتبی
حقا که کرگدنی
راستی تلفن هم اختراع شده

بله!! اختراع شده!!!
مگه توی جعبه ی تلفن شما طرز استفادشو نگذاشتن ...؟؟؟؟؟؟؟؟!
راستی امروز با مروان حرف تو شد!!
کلی بهت دری وری گفتم!!
باشه طلبت تا بیام بندر....تاواریش!

پوشکین 1385/05/11 ساعت 19:56

طرز استفادشو نوشتن
مثلا نوشتن اگر دو دفعه به کسی زنگ زدید
ولی به علت خرابی تلفن نشد با طرف صحبت کنی
ولی یارو فهمید کی زنگ زده وجواب نداد
اشکال از جای دیگه است
یه شعر چینی نوشته بود که ترجمه اش می شود
چه خوش بی مهربونی هر دو سر بی
که یک سر مهربونی درد سر بی
حالا که ادرسمو داری چند تا عکس از استیسیز مام بفرست

جونور....
آدم شو!!
من که کم اوردم!!
آمار گروژنیه های تو از دستم در رفت
راستی به مروان بگو شماره ی دوستای قدیمی رو پیدا کردم
از حسام حماسی
مثلا اینکه شریفی(کلروفیل) بورس دکترای برکلی رو اورده و داره میره...و...
اگه بخواد شماره ی بچز رو به موبایل سمیه ی مروان smsکنم...
یادت نره بگی...
تاواریش!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد