توهمات کرگدن فهیم جیبی

۞هیچکس بی دامن تر نیست،اما پیش خلق... دیگران پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم۞

توهمات کرگدن فهیم جیبی

۞هیچکس بی دامن تر نیست،اما پیش خلق... دیگران پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم۞

از شب نوش و گریه و وداع با بندر عزیز و آمدن به این هیولا(تهران).

من اولین کادوی ازدواجمو گرفتم....شعری که باهاش کلی حال می کردیم...گریه....خنده....جزو اولین شعرهای زیباش بود و حالا اونو به من هدیه کرد..

از نقابدار نازنینم....عزیزم متشکرم...

 

 *  *  * 

 

دلم از عشق تو ویزان شد امشب

میان کوچه سرگردان شد امشب

رسیدم تا که بر محضر چشمت

شدم این نرگس خمارت امشب

میان ان دو چشم چون غرالت

خیال مست من حیرانت امشب

منم بین طالایی موج موهای کمندت

رفیق و همدم گلزارت امشب

ایا شیرین جان خسرو ندانم

بدان از عشق تو فرهادم امشب

 

بگفتا عشق من یار شتابان

 

غزل را گفته ای هجران کن امشب

 

نظرات 20 + ارسال نظر
رضا 1385/05/28 ساعت 20:21

عشق کشکه داداش.قفط پول

من میگم پیداش کن....
پول خودش میاد...
وقت برای عشق کم داریم...
اما نیاز به پول فقط چند ساله...
پیداش کن....

[ بدون نام ] 1385/05/28 ساعت 20:24

سلام با تشکر از زحماتتون اگر می خواهید در مورد:آیا قران از جانب خدا آمده است؟ و یا کاردستی محمد است؟ تناقضات قرآن و اشکالات علمی موجود در متن قرآن و زنان پیامبراسلام!!! و احادیث که نشانگر علم لا یتناهی ائمه!!!... بیشتر بدانید به این ادرس سری بزنیدwww.alcoran.blogsky.com


سلام عزیز!
با مطلبی نیمه طنز ـ نیمه جدی تحت عنوان « منتقد یک دقیقه ای» ( آموزش نقد به شیوه های کلاسیک و پست مدرن) به روزم...حتما سر بزنید!

سلام مبارکتان باشه امیدواریم همیشه شاد ، سلامت باشید .ببخشید که دیر بهتان تبریک می گیم چه میشه کرد .بازهم برای شما ومعصومه خانم زندگی شاد وبا آرامش رو ارزو داریم .به لطف خدا همه چیز به خیر خواهد گذشت.

گیجی مرا به فهمیدگی کرگدن فهمیم ببخشید . اسم همسرتان سمیه خانم را در نظر قبل درست ننوشتم ببخشید .بازهم براتیان زندگی خوشی را درکنارهمدیگر ارزو می کنیم.

رویا 1385/05/30 ساعت 15:30

سلام مجدد
اون نظر قبلی واسه اون پستت بود این واسه این یکی!!!!

بابا شعر٬‌بابا عاشق٬‌بابا دل داده!


اما من این چیزا سرم نمیشه من فقط یه چیزی می خواهم

کی و کجا عروسیه؟!
اصلا بدون من صفا نداره که٬‌خودم می دونم!

خوشحالم که خوشحالی و سالم

سلام
تبریک برای عید
تبریک برای ازدواج
خوشحال شدم

پوشکین 1385/06/02 ساعت 11:22

مروان ۱۷ شهریور عقدشه
پاشو بیا

aisa 1385/06/02 ساعت 15:33 http://aisas.persianblog.com

سلام، مبارک باشه :)
من تازه به خواننده های وبلاگتون پیوستم.
امیدوارم قابل بدونین :)

شاد باشی

مهرناز 1385/06/02 ساعت 15:36

واقعا مبارک باشه..
امیدوارم خوشبخت بشید...

سلام...دوباره برگشتم...بهم سر بزن.. آپم...تا بعد...

رویا 1385/06/04 ساعت 19:19

پس تو کجاییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نمی دونستم هرکی جواب بله بگیره دیگه پیداش نمیشه!!!
هرجا هستی شاد باشی

مژده 1385/06/04 ساعت 21:18

خوبه حتی دیگه نظرم برات قابل تایید نیست. چه دنیای بدیه.

نه....اینطور نیست...
من نظرتو توی اف گزاشتم...
منونم خاله...

سلام ... سلام ... سلام

ما برای خرید از اینترنت و کسب درآمد روزانه، در یک وبلاگ محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم... شانسی که شاید دیگر سراغ شمانیاید !!!!!!

سایت ایرانی که در حال حاضر بزرگترین بانک اطلاعات کتب ایران را دارا می باشد و همچنین دارای فروشگاه اینترنتی از محصولات مصرفی مورد نیاز می باشد که شما میتوانید از خریدی که انجام میدهید پورسانت کسب کنید و نیز به میزان فعالیت خود درامدی از 10 تا 50 هزار تومان در روز رو بدست آورید...
( هماهنگ با قوانین مجلس ) WWW.IRANBIN.COM

راستی اینو هم گفته باشم که نقد کردن پورسانت به وسیله واریز پول به حساب
بانکی شخصی انجام می گیرد که در هیچ سیستمی نیست ///....////....////

ضمنا ثبت نام رایگان هست ، می تونید با خیال راحت عضو شده ، وارد سیستم شوید و کارتونو شروع کنید...( همیشه و قدم به قدم ، همراه شما خواهیم بود )
MuchMoney2006.Blogsky.Com ( ایران ---- ر یا ل )

یا حق

سلام کرگدن فهیم ...
وبلاگ جالبی دارین و اسمتون خیلی جالب تره...کرگدن پوست کلفته و به نظر خشن میاداما این ظاهرشه و...چه جالبه!...
راستی باید تبریک بگم ...امیدوارم سالها با همسرتون خوشبخت زندگی کنین...
با آرزوی موفقیت برای شما...
حق نگهدارتون

پویا 1385/06/07 ساعت 22:28 http://prb.blogsky.com

سلام
اول از همه بهت تبریک میگم بابت ازدواجت و امیدوارم خوشبخت بشی
دوم از توجهت به وبلاگم ممنونم و ازت میخوام پست آخرم رو بخونی چون میتونه جواب کامنتت باشه

mobarakeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee az tarafe man harchi khasti somaye joon ro bboos :Dlols khoshhalam ke shoma ham b jame morghan peyvasti:D

کامی 1385/06/08 ساعت 01:40 http://aabnoos.blogsky.com

سلام.
مبارک باشه.
اسمه بلاگت تو مایه های کرگدن نامه شرق و من چون اونو می خونم اینجا امدم و کلی کیف کردم.
موفق باشی

پس کجایی؟ چرا آپ نمیکنی؟

سلام بهم سر بزن حرفای زیادی داریم راستی چند وقت بود از هم خبر نداشتیم نمی دونیم نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد