توهمات کرگدن فهیم جیبی

۞هیچکس بی دامن تر نیست،اما پیش خلق... دیگران پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم۞

توهمات کرگدن فهیم جیبی

۞هیچکس بی دامن تر نیست،اما پیش خلق... دیگران پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم۞

خدافظی+التماس دعا...

بالله که شهر بی تو مرا حبس می شود
 
آوارگی کوه و بیابانم آرزوست....
 
                                  ***
یک دست جام باده و یک دست زلف یار
 
رقصی چنین میانه ء ایوانم آرزوست...
 
دارم میرم اهواز خراب شده که قال قضیه لیسانس کذایی رو بکنم...
برام دعا کنین...
که با دست پر بیام...
قول میدم اگه موفق شم یه خبر خیلی خوب( برای خودم )رو بهت بگم...
اول از همه به تو میگم...
نظرات 20 + ارسال نظر

اینه رسمش؟ بی خبر؟
مطمئن باش که کارا خوب پیش میره

zood bia

مرجان 1385/03/30 ساعت 03:07

خوش بگذره و موفق باشی. اگه تونستی خبر بده ببینم تونستی با عموزاده جونت تماس بگیری!!!؟؟؟!؟؟!؟؟!؟!؟

tahere 1385/03/30 ساعت 09:47

moafaghiyat az on shomast
va doaye kheyre ma ke hamishe bode

رویا 1385/03/31 ساعت 00:41 http://corocodile.blogsky.com

سلام.خوبی؟ باب این چه تیتریه گذاشتی! فکر کردم می خوای در وبلاگت رو تخته کنی پسر! ببخشید که خیلی دیر امودم ۴ تا امتحان داشتم جات خالی پشت سر هم شنبه یه شنبه دوشنبه سه شنبه....خداییش مخم پیاده شده!!! مشکل اینجاست که ۳ تا دیگه اش مونده..امروز هم وبلاگ رو آپ کردم هم گفتم یه سر به دوستان بزنم...راستی مرسی از بابت جوابی که بهم دادی.....موفق باشی...فکر کنم ایشالله خبرهای عروسی و اینا می خوای بدیا...

شاد شاد شاد باشی

سلام!!
نه!
ای بابا!
از کجا میدونی!!
:دی
من که نگفتم...اما انگار آره!!!!
دعا فراموش نشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maliheh 1385/03/31 ساعت 01:15

salam joone kandani ro belakhare bayad kand mohandesyadet bashe bad az somaye joon b ma ham bgi khabareto lol.post e ghablito ham khondam arzi nadaram

ای بابا ...
خبر رو رسما اعلام میکنم!!
نه!!
اصلا همینجا داد می زنمش!!!
:دی
:دی

سمیه 1385/03/31 ساعت 15:38 http://babaaaaa.blogsky.com

سلام عزیزم
منتظرت هستم...
هر چه زودتر...

in dafe somaye khanumetun nagoftan zud bargardin?

چرا!!!!
زود تر از متلک تو رسیده اینجا!!
میبینی که!!
بابا!! تله پاتی و این حرفا دیگه داداش!

قسمت سواد بصری آپ شد.
لطفا سر بزنید

چی شد یهو جیبی شدی؟:)

تو داری تمام می کنی . من دارم شروع می کنم. چه شود!

سلام...برات آرزوی موفقیت میکنم...ممنون که به من هم سر زدی...موفق که بودی...موفق‌تر باشی...تا بعد...

سلام
قسمت تحلیل عکس , آپ شد

خوشحال میشم سر بزنید.

سلام
قسمت تحلیل عکس , آپ شد

خوشحال میشم سر بزنید.

رویا 1385/04/02 ساعت 18:19

یعنی نمی خوای برگردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ معلومه آب و هوا بهت ساخته ها! من در ایام امتحانات چون مخم زیاد فعال میشه;-) زیاد آپ می کنم....منتظرتم

گیلاسی 1385/04/03 ساعت 01:27

انشاءالله که با خبر خوب میای...اگرم بد بود بازم گوش میدیم و هستیم... خدا به همراهت...

یه لیسانس و این همه دردسر.....به کارون سلام ما رو برسون

عطش 1385/04/07 ساعت 02:27 http://noorian.blogsky.com

اَللَّهُمَ صَلِ عَلَی فَاطِمَةَ وَ أبیهَا وَ بَعلِهَا وَ بَنیهَا بِعَدَدِ مَا أحَاطَ بِهِ عِلمُک

این سوز و گداز تو معمای من است
سجاده راز تو معمای من است
این شیوه قیام یا رکوع است بگو؟!
چندی است نماز تو معمای من است

با سلام و درود فراوان بر شما و قلم توانمندتان که به این زیبای می نگارد ضمن آرزوی سعادتمندی و تندرستی من باز هم سر زدم و سیراب شدم خوشحال خواهم شد سر بزنید ..




چرا ز کوی عاشقان دگر گذر نمی‌کنی؟
چه شد که هر چه خوانمت به من نظر نمی‌کنی؟
نشسته‌ام به راه تو٬ به عشق یک نگاه تو
ز پیش چشم خسته‌ام چرا گذر نمیکنی؟


منتظر قدوم سبز و نظر دلگرم کننده شما هستیم که برایم مهم است

.......در پناه حق ....


ایشالله که همینطوره و دست پر مییای

سلام من از شمال برگشتم.
عکس هاش روهم تو وبلاگم گذاشتم.
لطفا سر بزنید.

راستی , تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد