توهمات کرگدن فهیم جیبی

۞هیچکس بی دامن تر نیست،اما پیش خلق... دیگران پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم۞

توهمات کرگدن فهیم جیبی

۞هیچکس بی دامن تر نیست،اما پیش خلق... دیگران پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم۞

    
 
              
 
و اینگونه شد که اینجوری شد!!
نظرات 10 + ارسال نظر

آقااااااااااااااااااااا مبارکه .
آقا اگه حوصله داری لطف کن اون دست راستت رو بزار رو کله بنده شاید یه فرجی هم شد منم خونه بخت تهیه کردم و یه عروس آوردم .

مبارک باشه
خیلی مبارک باشه
با اینکه میدونستم ولی حالا که عکسو دیددم یه حال دیگه ای شدم

خیلی وقت بود سر نزده بودم.
مبارکه گویا مزدوج شدید.تبریک تبریک تبریک

صونا 1385/11/28 ساعت 16:25 http://hoveyat.blogsky.com

سلام و ممنون که بالاخره به کلبه ی حقیر ما هم سری زدین و با نوشتنتون منورش کردین!
خیلی براتون خوشحالم و آرزوی سلامتی و سعادت براتون می کنم.
منتظر نوشته های جدید هستم(هر چند که گفتید دیگه نوشته هاتونو می گید!
این خیلی خوبه!!!)
"معبودت نگهدارت"

خیلی خوشحالی نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
وحشتناک . حالا که این همه خوشی و مست و دیگه آپ هم نمی کنی لاقل برا اونا که هنوز به آرزو هاشون نرسیدن دعا کن چون مثل تو فکر کنم زیاد هست.
همیشه خوش باشی و خرم و شاد.
اسم وبلاگت واقعا فوق العاده است

سلام
بالاخره اومدم...خوش اومدم نه؟
نمی گم مبارکه...
می گم: خوشبخت بشین.

از ما هم اینگونه شد
تبریک میگم

تبریکت رو میپزیرم اولین دوست وبلاگی من

و اینک
http://i17.tinypic.com/4c8h2s5.jpg

سلام سال نو مبارک تبریک دیر هنگامه ما بپذیر همین روزا منم خبرای خوشی برات دارم من آپم بهمن سر بزن

علیک سلام
بله از اون خبرا ... چی فک کردین فقط خودتون بلدین ؟
دلم براتون تنگ شده . راستی عروسی کیه ؟
موفق باشین
بای
ا ا ببخشین خداحافظ

[ بدون نام ] 1386/01/14 ساعت 12:14

مبارک باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد