توهمات کرگدن فهیم جیبی

۞هیچکس بی دامن تر نیست،اما پیش خلق... دیگران پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم۞

توهمات کرگدن فهیم جیبی

۞هیچکس بی دامن تر نیست،اما پیش خلق... دیگران پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم۞

ما....هیچ....ما....نگاه.....

 
خوابم نمی برد...طبق معمول..
داشتم وبلاگهارو می خوندم که...
برق از سرم پرید.......
تجمع مسالمت آمیز  زنانی که عدالت می خواستند...و عدالت٬ طبق امر ٬ کاملا به اونها چشانده شد...
توحش تا کی؟
کمی به خودم اومدم...
 
یادم به یک  فیلم افتاد...(گوست داگ-روش سامورایی اثر جیم جارموش)
یه مافیایی یه پلیس زن رو کشت(یعنی بر خلاف مرام مافیای اون روزها)...
دوستش با تعجب نگاه کرد و  گفت: تو یه زن رو کشتی.!!!
اون با خونسردی جواب داد: من یه پلیس رو کشتم...
و ادامه داد: مگه اونا تساوی با مردها رو نمیخوان؟...خوب بگذار داشته باشن!!!!
 
و همونجور که حدث میزدیم  مسلک ما اینه...تساوی مردم توی مردن...
منو ببخشید 
اما نمیتونم نگم...
میگم تا یاد آوری شه...که با چه قوانینی وزن میشیم...
۱-((دیه ی نقص عضو  (تنها قسمتی از اعضای  جنسی یک مرد) نصف دیه ی کامل
             یک مردمسلمانه...))
و
۲-((دیه ی یک زن (قیمت جان او) درست نصف دیه ی یک مرد کامل مسلمانه...
 
نتیجه: .......
 
و همش توی توی همین مملکته...
 
خوب.....حالا اگر فکر میکنی به عنوان یک زن به تو بها داده میشه بسم الله...
راستش من که با دیدن این عکسها لال شدم...
چی دارم بگم جز حس تاسف...
متاسفم...که برای بقای توحش خون دادیم...
 
نظرات 18 + ارسال نظر

دیدم.
حس کردم.
برا گیلاس خانومی هم بفرست.

سلام
واقعا نمدانم چه گویم

رویا 1385/03/23 ساعت 08:44 http://corocodile.blogsky.com

سلام کرگدن فهیم!!! نمی دونم ....من یک جنس مونثم تو این سرزمین! اما هرگز ازمونث بودن خودم آسیب ندیدم.خوب چی میشه که با یه عده این طوری برخورد میشه اما.......
من ایران رو دوست دارم با هزاران انتقادی که بهش دارم.شاید چون باید اینجا رو ترک کنم حس وطن پرستیم گل کرده!!!!اما اینو می دونم هرگز دلم نمی خواست یه پسر باشم!!! یه چیزی رو خیلی بیشتر قبئل دارم...تا نباشد چیزکی!!!!

موفق باشی و پیروز

A wave of sorrow came over me.....
ّالان توی ابدیت سیر میکنم
یه مرده متحرکم که
هنوز شما رو از یاد نبرده
یا حق

منظورم عکسهای دونفرست که از خودمون تو آفریقا گرفتیم.
تو اونقدر بزرگ بودی که من تو عکس ها جا نشدم.

برا همین به هرکی میگم رفتم آفریقا حرفمو باور نمیکنه.

درمورد تجمع هم باید بگم که درسته که ما نه فرهنگ انتقاد کردن داریم نه فرهنگ انتقاد شنیدن و دیگه اینکه تو این زمینه ها دولت قرون وسطایی فکر می کنه ولی یجورایی نظر رویا رو قبول دارم.

کلا با سیاست مشکل دارم چون سیاست پدر ومادر نداره.
اگه اون بالا بالاها هم باشی و بقول پدر خوانده سر نخارو هم دست بگیری بازم یک عروسکی.

سوگل 1385/03/23 ساعت 12:41 http://guilty.blogsky.com

meRsi ke bem sar zadi Hmm khow adam bekhad raje be inchiza befekre mokhesh sut mikeshe behtare khodesho adam be bikhiali bezane chon nemishe kari kard.......heh

سلام.چطوری کرگدن؟
سر به وبلاگ می زنیو نظر نمی ذارین راجب مطلب؟!!!!!!
ولی من نظر می ذارم:
همیشه و همه جا هم خوبی هایی هست هم بدی هایی.
مهم اینکه ادما سعی کنیم خوبی بسازیم.نه اینکه همش انتقاد کنیم کرگدن عزیز.

سلام.خوبی؟
همیشه و همه جا هم خوبی هایی هست و هم بدی هایی.مهم اینکه ما ادما سعی کنیم خوبی بسازیم نه اینکه همش انتقاد کنیم.
کرگدن جان میای وبلاگ نظر بذار .

رویا 1385/03/23 ساعت 14:54

برات اف گذاشتم

سلام...نمیدونم چی بگم...دردناک بود...ممنونم از نظراتت...من هم آپ کردم...برای خودمون متأسفم...فقط همین...بای...

یک سوال
وقتی تو وبلاگم مطلب جدید میزارم (می نویسم یا کپی و پیست می کنم) مشکلی نیست
ولی وقتی با فرانت پیج مطلب میگزارم یا HTML میزارم بین
خطوط فاصله زیادی می افته

قبلا تو پرشین بلاگ می نوشتم مشکلی نبود ولی اینجا هست.

آخرین مطلب در قسمت سواد بصری را نگاه کن ببین چقدر فاصله بین خطوط هست.

لطفا امشب خبرشو بده.

سلام ...
فقط اینو میتون بگم
که به عنوان یک انسان
بخاطر این وضعیت و خیلی تصاویری که از دید دوربین به دور مونده
از ایرانی بودن و ملییتم شرمسارم
وقعا تاسف خوردم

سلام
یه حرفی در جواب ظریفه خانم:این حرفی که همه جا هم خوبی هست هم ...خب که چی؟ مگه تا انتقاد نباشه یکی مثه من می فهمه که داره اشتباه میگه؟
دروغ می گن اقا ...انتقاد کن ،حرف بزن بگو ....تا نگی همینه که هست ...با این فکر که همه جه هم خوبی هستو هم فلان هیچی جلو نمیره.
ببخشید ظریفه خانما ولی اگه حرفی نداری بزنی بقیه رو هم از حرف زدن ....ممنونت می شم .
موفق باشی

حسین 1385/03/23 ساعت 22:29 http://www.stress.blogsky.com

بعضی ها مستحق مجازاتند و البته بسیاری از زنان

salam motesefam moteasefi moteasefe bikhial baba inja iran ast sedaye jomhoriye eslamiye iran.are inja hokomat e eslamie chera behesh irad migiri.bihkial up kardam .rasti link i ke to webloget gozashti boodi natonestam baz konam plz dobare send kon baram k?

مرسی حل شد.
برام طبیعی بود چون شما اولین کسی نبودید که حرفامو
نفهمیدید.

از اینکه سر زدید ممنونم.
خوب بخوابی.

خدا رو شکر...زیاد ضایع نشدیم...!!!
پو...و...و...و...ف...ف...ف...



سلام
ای رهگذر
با نگاه بی انتهایت
به عمق تک تک حروف و
واژه هایم بنگر و
آرام آرام
مرا همراه با این صفحه ورق بزن...
و بعد به رسم روزگار مراو
عمق نو شته هایم را
به دست فراموشی بسپار...
...آواره سر گردان...

tahere 1385/03/25 ساعت 10:48

nemidoonam chi begam
in chiza hamishe hast oon vaght hich kas sedash dar nemiad ke hast
va vaghti hm ke kasi mige in joori mishe

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد