توهمات کرگدن فهیم جیبی

۞هیچکس بی دامن تر نیست،اما پیش خلق... دیگران پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم۞

توهمات کرگدن فهیم جیبی

۞هیچکس بی دامن تر نیست،اما پیش خلق... دیگران پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم۞

....

واااااااااایییییییییییییییییییی
تا ۵ شنبه دیگه...
من دارم دیوونه میشم...
مامانجونم عمل چشم داره...
و تا اون روز نباید تکون بخوره
نمیخوام نوه ی ارشدشو تنها بذاره...
میخوام جای بابامو براش پر کنم
سمیه جونم هم ...مطمینم که میفهمه...
سمیه جون...
دوستت دارم...
مثل شرک...مثل کفر...
نظرات 4 + ارسال نظر
خاله 1385/05/14 ساعت 22:09 http://me2.blogsky.com/

حق داری منم استرس دارم. ولی همه چیز درست میشه

دیدی میگم خاله هستی؟!
دوست ادم که اینقدر نگران ادم نمیشه که!!
ممنونم از دعای خیرت...
منظورت از یکم قاطیم چی بود؟!

سید!!! 1385/05/16 ساعت 02:01

خیلی نگران شدم . و ناراحت . امیدوارم همه چیز با خوبی تمام بشه . همه چیز بیخبر نزارم . دوستتدارم و برای تو و مامان جون اروزی روز های خوبی در اینده ای هر چه نزدیک تر دارم . مثل دارم به اندازه این ۱۸ سالی که مثل برق و باد گذشت . حاجی موفق باشی . قربانت سید.

سلام داش نقاب!!
متاسفانه آی دی سید تو این وبلاگ قبلا تصاحب شده...
(آیسید مجتبی...تاواریش گروژنیه!)
شما با اسم زورو امضا کن!!

ان شا الله که حالشون خوب بشه...

تو میتونی من توی تو اینو میبینم داداش
راستی سلام
خوبی گلم؟
دعا هم میکنیم چشم
بیا سری بهم بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد