توهمات کرگدن فهیم جیبی

۞هیچکس بی دامن تر نیست،اما پیش خلق... دیگران پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم۞

توهمات کرگدن فهیم جیبی

۞هیچکس بی دامن تر نیست،اما پیش خلق... دیگران پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم۞

 
                       
 
 
به زودی و با هم بر میگردیم....
 
 
نظرات 18 + ارسال نظر
محمد 1385/06/29 ساعت 00:32 http://0o0.blogsky.com

خوش بگذره .
به من هم سر بزن و اگه تبادل لینک میکنی بگو.
قربونت

رویا 1385/06/29 ساعت 01:02 http://corocodile.blogsky.com

آخ جون چقدر سر وقت رسیدم
تو خیلی بدی
من باهات قهرم
از وقتی قاطی خروس شدی ما رو فرامو شکردی
تازش از این عکسا که میذاری ادم دلش می خواهد;-)

خوشحالم که شادین و با همین
همیشه تکیه گاه هم باشید

دلم براتون تنگ شده حسابی

سما 1385/06/29 ساعت 01:06 http://sama.baxolar.com

من میتونم پای اون خانومه رو تصور کنم.....
منم نمیتونم پامو تو آب سرد برگ جهان بذارم....

دو خبر خوش 1385/07/01 ساعت 19:55

خبر اول :از دوشب آینده یعنی هنگامی که هلال ماه رمضان رؤیت شود و هوای زمین عوض شود ورایحۀ خوش این ماه در تمام زمین پخش گردد به مدت یک ماه ، خداوند رحمت ومهربان تمام نعمت ها وبرکاتش را به صورت ویژه همانند باران شدید از آسمان به زمین فرومی فرستد وبه زودی زود،حکم به زنجیره شدن تمام شیاطین به دستورخداوندبه وسیله فرشتگان آسمانی می رسد ،از همه مهمتر این که برهر یک ازبرای شما امت واحدۀ محمّد(صلی الله علیه وآله)هفت فرشته فرستاده می شود .
قدر این ماه را بدانیم چون به مدت 30 روزآن هم یک بار در سال از شردشمن قدیمی ومغرور ، در امان هستیم چرا که تمام درهای دوزخ بسته، ودرهای بهشت بر روی همۀ ما بازمی شوند . اگر ازمن باور ندارید ،ازکلام خودِ حضرت محمّد (ص) پیامبراسلام بشنوید:
چون شب اول ماه مبارک رمضان می شود ، خدای جلیل تبارک وتعالی ندا می دهد :
ای جبرئیل به زمین برو وشیطان های سرکش را به زنجیر بند تا روزۀ بندگانم را تباه نسازد وهمچنین است که؛ خداوند برهر شیطان سرکش هفت تن از فرشتگان خود گمارده که تا پایان این ماه شما (رمضان ) همچنان در بند باشند .
الان وقتشه ؛که لباس بندگی دنیا رو در بیارم و لباس بندگی خدا رو بپوشم ودلمو که آنهم شیطان نفسم خار کینه وحسادت و خشم در آن کاشته و زخم کرده را،گل محبت وصداقت و گل دوستی بکارم و آنرا التیام دهم و سجادۀ دلم را باز کنم و بر سجده گاهم بنشینم ودلم را با بهار قرآن آشنا کنم، تسبیحگوی خدا باشم و بندگی اش را کنم .(خالصانه و خاشعانه)
خبر دوم :از این مهمانی که به همۀ ما داده شده استفاده کنیم ودعا کنیم که این میزبان همیشه مهربان یک خبر خوشحال کنندۀ دیگر را که سالهاست منتظرش هستیم را به ما بدهد و آن خبربازآمدن آن یار غائب و موعودحضرت مهدی(عج) راهمین امسال وهمین ماه به ما بدهد که انشاءالله در اولین روز سر سفرۀ افطاری همراه با مهمانمان روزه را افطار کنیم

رویا 1385/07/03 ساعت 20:55

ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
شما ها کجایید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رویا 1385/07/05 ساعت 10:32

خوشحالم که با همید و خوشید
منتظرتونم
شاد باشین و خوشبخت

طاهره 1385/07/05 ساعت 13:25

امیدوارم همیشه خوش باشین

قدم مه سبک هسته؟ مه که هندم شما رفتی که . !!

هیش چه بود؟ کی بیاییم عروسی؟

عجب همشهری !!!!!!!!!


سمیه 1385/07/12 ساعت 04:56

در حال حاضر به هیچ شکلی نمی شه باهات تماس گرفت...
اینجا تنها جاییه که می شه باهات حرف زد...
تو الان خوابی...تا نیم ساعت دیگه باید بیدار شی بری سر کار...
دیشب سر یه مسئله مسخره که با یه جمله می تونست تموم شه کلی اعصاب خرد کنی درست شد...
نمی دونم چی باید بگم....ولی بدون که همه چی گذراست...
نباید سخت گرفت...
.
.
.
.

سلام امیدوارم . وبرای هر دو تون ارزوس سلامتی و شادی دارم . موفق و پیروز باشی.

ایرج 1385/07/19 ساعت 13:19

سلام
واقعا خوشحال شدم
امیدوارم سپیدبخت شین.

و ...
دیگر توی پست فطرت نبایستی ما رو لااقل مطلع کنی؟(دعوت پیشکش)و من باید از بقیه بشنوم؟؟؟گفتم الکی می گن ولی وقتی وبلاگتو خوندم مطمئن شدم

سلام کرگدن.
من هم بدسکتورم.یه جورائی مثل همیم.
حرفات در مورد کرگدن خیلی قشنگ بود.
بای...

سلام ...به سلامتی!

تینا 1385/07/26 ساعت 14:05 http://www.tina100.blogfa.com

فقط تو می دانی که چند واژه چگونه با اشاره ای شعری می شود با شکوه

رستگاری ما هم همین دوستی مهربان است

مرجان 1385/08/22 ساعت 01:13 http://marjan.blogfa.com

اولین تبریک رو من گفتم. اگه دل نداری بگی اون یه حرف دیگه است. بعد هم آخر بیمعرفتای عالمی!!! دیگه چی بگم. مثلا من خواهر بزرگه بودم!!

انشاا... همیشه خوش باشید و عاشق.

سلام
همیشه در کنار هم شاد وخوش باشید.

به من سر بزن
خوشحال میشم به من لینک بدی.

صونا 1385/10/28 ساعت 09:20 http://hoveyat.blogsky.com

سلام؛
خیلی خوشحالم که با وبلاگ شما آشنا شدم و با اجازتون میخوام لینکتون کنم.
شما لذت رو چی معنا می کنین؟!من واقعا از خوندن وبلاگتون یک درجه اون ور تر از لذت بردم!با اینکه به خاطر زیاد بودنش خسته شدم باز به خوندنش ادامه دادم،چرا که تقریبا هیچ مطلب تکرار ی درونش نبود(یعنی بود و نبود)
مخصوصا مطالب گذشته تون خیلی با صفا بودند.
در ضمن عروسی تونو تبریک می گم و امیدوارم تا آخر عمر همچنان عاشقانه به زندگیتون ادامه بدین و مشکلات زندگی هرگز نفس گرم و قلم شیواتونو ازتون نگیره بلکه بهش قوت و قدرت هر چه بیشتر عطا کنه.نه منظورم این باشه که تو زندگی خدای نکرده مشکل داشته باشید،نه؛چون زندگی بدون مشکل بی معناست و قسمت عظمشو شامل میشه خواستم که گفته باشم!
"معبودت نگهدارت"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد