توهمات کرگدن فهیم جیبی

۞هیچکس بی دامن تر نیست،اما پیش خلق... دیگران پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم۞

توهمات کرگدن فهیم جیبی

۞هیچکس بی دامن تر نیست،اما پیش خلق... دیگران پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم۞

 
ما بردیم....سمیه و من!
حالا کی میخواد اولین تبریکو بهمون بگه؟!!....
نظرات 11 + ارسال نظر
ازاده 1385/05/28 ساعت 01:04

من ازاده هستم دوست سمیه جون واقعا بارکلا خوشم اومد که به خیلی ها ثابت شد که توی چت هم ادمهای با عرضه هستند امیدوارم روز به روز خوشحالیتونو بیشتر از روز قبل ببینم . مواظب سمیه من باشید به شما سبردمش..........

ممنونم آزاده خانوم...
من یادم نمیره کی باعث ارتباط بیشتذر بین ما شد...
----------------
خیالتون راحت راحت باشه...مثل چشمام مواظبشم!!. نه اینکه مثل بیخ گوشم!

بادا بادا مبارک بادا ایشاا... مبارک بادا.
خوسحال شدم . به اندازه یه دنیاآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ !
یییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی یَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ !
ههههههههههههوووووووووووورررررررررررااااااااااااااااا!
گل برسر داریم عروس قندو عسل داریم دوماد .

ای حمومی ای حمومی اب حموم تازه کن شازده دوماد تو حمومه شر بتش اماده کن .
بادا بادا مبارک بادا ایشاا... مبارک بادا.
...
عروس با تور بهارَ با دوماد اَکو غَمزَه . مبارک مبارک عروسی شون مبارک. مبارک مبارک عروسی شون مبارک.
زنو بزنی کیکَنگ کیللیلیلیلیلی ... !
...
اِمشو چییییه ؟ اِ مشوچیییییه ؟ عروسیه .
عروسو دومادو ببین دوشاخ شمشادو ببین .
بشون بگین مبارک . عروسی شمون مبارک.
...
من اول . من اول .

قبول باشه حاجی .

بیام عروسیت یه لنگی برقصم .

از طرف هرکی که بگی تبریک میگم.

هورا اااا هورااااا

سِرِ راش کنار بِرِن دوماد میخواد نار بزنَه .
سیب سرخ انار سرخ به دومن یار بزنه .

اَششو . شاکَن شاکَن .
هر کاری میکنم نمیتونم تمامش کنم .
امروز با مالزی صحبت میکردم . بهشون گفتم . مامان میگفت پس اینم افتاد تو تله.

خوشحالم قد نمیدومن چی!!!!!!!

تا باهات صحبت نکمنم نمیشه.

من اول . من اول .

یاللا دست!!
عمو سعید.... اگه امروز صداتو نشنیده بودم نمیتونستم حس این کامنتتو بفهمم...
من الان لپم سرخ شد
:دی

سلام. اول که تبریک ویژه!
بعد هم در ادامه بیانات نقابدار عزیز:

مه شو پیروم ناوا، عصا گیروم ناوا،
شوی پیر وک وک اکن، ظرفو همه پر تف تاکن!

حالا اشوووو ... مه شو پیروم ناوا ...

ما پیریم دیگه ها!
باشه یکی طلب تو !!!
ممنونم....لطف دارین....!!!!!!

اشنایی از مالزی 1385/05/28 ساعت 07:16

سلام پسر
تباریک متعدده (البته فعلا سه تا و نصفی) را محضر عالیمقمام جنابعالی معروض میدارم به زبون فارسی دری(وری) خوشباش میگم. اول برای درست که تموم شد .دوم برای شغل ابرومندانه حالگیر و وقت گیر (حالا امیدوارم پول خوبی بهت بدن. کار همینه دیگه ) سوم برای نامزدی و نصفی هم ...
نوشتن رو کنار نذار .مخصوصا بعد از ازدواج همیشه نیم ساعتی رو حتما بنویس چون قلمت خوبه . از صمیم قلب برات ارزوی شادمانی و خوشبختی میکنم. راستی پس ما اگه خواستیم بیایم منزل کی بیایم.سلام برسون . خوشبخت باشی

سلام وافر با دبی ۱۵۰۰ متر مکعب بر ثانیه!
اقا توقعی نبود...از این همه راه..!!
ممنونم که قابل دونستین دکتر...
امروز با دوست نقابدارم حرف میزدم...نگفت که اخبار تا اونجا رله شده!!
خلاصه اره...این شتریه که....مارو هم اره!!

سلام خوبی؟
مبارکه
مبارکه
تبریک میگم
آهنگ شادوماد ویگن را گوش کن از طرف من!
مبارکه مبارکه شادوماد

سلام ..تبریک می گم ....شاید باشید

سپاس بی کران...

انگار جز من کسی نیست..تبریک!

سلام ممنون...اما دیر رسیدی....

؟؟؟ 1385/05/28 ساعت 15:29

سلام تبریک میگم عزیزم .(فقط برای اینکه اولین نفر باشم!!!)

س 1385/05/28 ساعت 19:21

تبریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک

سلامتی حالا؟

طاهره 1385/05/29 ساعت 10:31

این قد خوشحالم که نمی دونم چی برای تبریک بگم

رویا 1385/05/30 ساعت 15:28

نمی خواهمممممممممممممممممممممممم
من دیر رسیدم!
دیر دیر!

اما واقعا خوشحالم

آقا داماد عکس خواستگاریتو گذاشته بودی توی پست قبل دیگه٬‌مگه نه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!! ;-)
امیدوارم سالیان سال با هم زندگی کنید
اما تا به من شیرینی ندید من دست ور دار نیستمااااااااااااااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد