توهمات کرگدن فهیم جیبی

۞هیچکس بی دامن تر نیست،اما پیش خلق... دیگران پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم۞

توهمات کرگدن فهیم جیبی

۞هیچکس بی دامن تر نیست،اما پیش خلق... دیگران پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم۞

نشخوار هفتم: دو راه برای ترقی دشمنای یک کرگدن!!

 

 

میگم آینده نگری بد چیزی نیست ها!!!!

این هم از عمر شبی بود که حالی کردیم....

 حالی کردیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!! .... چه حالی کردیم؟؟؟!! کجاش حال بود دیوونه؟؟ من چی میگم بابا؟!...

این اتوبوس برای سوار کردن امثال من ساخته نشده....اگه شانس یار بشه و شیطون هم دست از سر ما ور داره  دیگه ازش سواری نمی گیرم....

کی گفته زندگی همینه ....

 *         *          *

هر روز یه روز تازست با انرژی و همینطور تقدیر خودش... و همیشه امید تورو از اینی که هستی ارتقا میده!!....

پوف...ف...ف...!! من که به این کلمه همیشه آلرژی پیدا کردم!!...یعنی.....میدونی؟؟ نه اینکه امکان پیشرفت نباشه....

اما فعلا من  یک دهکده خالی از سکنه ام...نه غرور....نه عزت نفس....نه شادی....نه ملاحظه....نه حتی جرات درک شرایط.... هیچی!

روزگار بوی جوراب گرفته....مردم برای ترقی همیشه دنبال میون بر میگردن....و شعورشون فقط به تخریب شخصیت دیگران قد میده....عاقل تر ها شون هم به خیانت در اطمینان دیگران متوسل میشن.... این اوج تلاش یه آدم معمولیه که لای دندونای زندگی گیر کرده....ارزش یه آدم (که بلا نسبت مثلا اشرف مخلوقاته!!) به اندازه گوشهاشه و خیال پردازیش که چقدر میتونه نقطه ضعف مردمو بزرگ و زشت جلوه بده....و قدرت همون اشرف مخلوقات توی یک خودکار 60 تومنیه نه توی سرش!!!....قربون خدا با  این اشرف مخلوقات درست کردنش!!!

حقارت تو این مملکت بیداد می کنه....این درست....

اما دزفول یه چیز دیگست....میگی نه؟ باشه....از خود خوزستانیا بپرس.....

خلاصه هرچی که در مورد اجداد دزفولی ها میگن و طرز دفاع اینا در حمله اعراب و روم و کاربرد زنهاشون تو جنگ به عنوان سپر بلا... نوش جونشون....!!!!  

نظرات 10 + ارسال نظر
سوگل 1385/02/10 ساعت 16:14 http://guilty.blogsky.com

salam eyval weblog e bahali dary be manam sar bezan khoshhal misham bye

سمیه 1385/02/10 ساعت 18:56

چه طورری؟
این جریان دزفول برام اشنا بود
یه عزیز دل واسم تعریف کرده بود
دست به قلمت معرکس عمو
ببینمت ازت امضا میگیرم
موفق باشی

مملی 1385/02/10 ساعت 21:39

بابا خیلی ایول داری.
تو ی دنیایی از احساس و عشق هستی برای من .
ی دنیا خاطره ! ی مهربون که علاوه بر اینکه خودش نمی دونه مهربونه / تازه فکر میکنه که اصلا هم مهربون نیست.
این یعنی عشق- یعنی عزت نفس- یعنی خوب بودن. و یعنی اینکه اتوبوس درسته که خالی نیست اما میشه به ظور سوارش شد.
یادته اون اتوبوسه که داشت از بندر می اومد دزفول. حلا باید از دزفول سوار شی بری به هر جا که دوست داری.
اذیتت نکنم. خیلی دوست دارم

امیر 1385/02/12 ساعت 01:05

امیر

منتظر نشخوار هشتم بودم
واقعا گیج شدم

mansour 1385/02/12 ساعت 11:06

albata khoili bahal bid ei kash baz dar on zir zamin boodim va az khodemoon harfhaie bahal motesaed mikardinm




نه بابا خوب شروع کردی . همینطور ادامه بده. موفق باشی.

علی 1385/02/13 ساعت 11:31 http://abehzadian.blogsky.com/



سلام!
اپم یه سری بزن.
اگه خواستی لینکمو بزار!
یا حق.

ماندانا 1385/02/13 ساعت 11:32

سلام قشنگه سعی کن بهتر باشی و بهترین خوب دیگه روتو کم کن

نیما 1385/02/13 ساعت 15:43 http://gamoos.blogsky.com/

slam dadshi khobi ?
chakerim
man az matalebet khili khosham miyad vali in post akhret khoda bood

lol
be blog khaste ye manam sari bezan


نیما 1385/02/13 ساعت 16:52 http://gamoos.blogsky.com

سلام کرگدن فهیم عزیز
متشکرم که به بلاگ خسته من سر زدی
آره ماله خودمن
راستش رو بگم دقیقا نگرفتم منضورت رو
ولی این ستاره آرم پنتاگرامه چون مفهومش خیلی با عقایدم جور در میاد شده لگوی من
درضمن با عجازت بلاگت رو اد کردم .خوشحال میشم ماله من رو هم اد کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد