توهمات کرگدن فهیم جیبی

۞هیچکس بی دامن تر نیست،اما پیش خلق... دیگران پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم۞

توهمات کرگدن فهیم جیبی

۞هیچکس بی دامن تر نیست،اما پیش خلق... دیگران پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم۞

نشخوار دهم: من (کرگدن) و سهراب رو کجا میبرین؟

 

یه جایی خوندم: 

شعرا تو کتاب سهراب سپهری خوندن که نوشته بوده:رهگذر شاخه ی نوری که به لب داشت به تاریکی شنها بخشید...اینو که دیده بودند شروع کرده بودند به تفسیر های ادبی شاخ و دم دار!! بعد ها یه بابایی از خود سپهری پرسیده بوده که منظورش چی بوده؟سپهری جواب میده که: هیچی بابا....وایساده بودم لب ساحل....یه رهگذری سیگارشو انداخت روی شنها و خاموشش کرد....همین...من خودمم از این تفسیر ها متعجبم! 

به این میگن  نصارا تر از عیسی!!!!!

نظرات 14 + ارسال نظر

سلام
((:
((=
پیروز باشی.

سلام و هزاران سلام وبلاگت جالب بود خوشمان آمد

ممنون از کامنتت غریبه!
بازم بیا
خوشحالم میکنی

افشین 1385/02/18 ساعت 13:49 http://o0oafshin.blogsky.com

سلام خیلی ممنون ... نظر لطفتونه
منم شما رو لینک کردم

مملی 1385/02/18 ساعت 21:28

بی تو مهتاب شبی، باز از آن کوچه گذشتم
همه تن "چشم" شدم، خیره به دنبال تو گشتم

ممد جون ...
با رفتنت به سودان ...
نمیگم چی شدی...
اما اسم اونی که شدی چشم نیست...
.....
البته ....نه..هیچی...
:))بابااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
کوچیکم!!!!

[ بدون نام ] 1385/02/19 ساعت 15:26

اتفاقا من تفسیر خود سهراب رو شنیده بودم یه روز سر کلاس ادبیات از معلم ادبیات ریشومون معنیشو پرسیدم گفت: منظور از رهگذر امامه که شاخه نور یعنی انقلاب رو به تاریکی شنها یعنی مردم زمان طاغوت بخشیده! آقا ما رو میگین زدیم زیر خنده! بیرونمون کردن از کلاس!!!

سلام
میگم که!!
اینم یکی از همون نظرا بود دیگه!!!!!!

ممنون

salam nmidonestam ke karganha ham ehsasi hastan mamnon ke yadavari kardi:D
narahat nashi ha shokhi kardam

مژده 1385/02/20 ساعت 22:49 http:///http://me2.blogsky.com

سلام. نه به خدا با خودکار خودم نوشتم شاید از دوتا مون از یه جا خریدیم.
مرسی از نظرت (:

مرجان 1385/02/21 ساعت 00:35 http://marjan.blogfa.com

منم مثل تو میشینم و با سعید یاد از گذشته میکنم! مخصوصا وقتی کله اش هنوز استریپ نکرده بود!!!!

مرجان 1385/02/22 ساعت 00:12

از کی تا حالا اسم وبلاگ من عوض شده؟؟؟ اسم وبلگ من : ( مرجان‌)‌ نه نهانخانه ذهن!!!! معلومه که میشناسمت!!!‌ رفاه و من و سعید و تو خرابکار!!!!!!!!!!

سلام...من کمتر نت میام دیگه...این عکسه معلوم نیست...نوشته‌ی قبلی هم خیلی قشنگ بود...موفق باشید....تا بعد...

علی 1385/02/22 ساعت 04:56 http://abehzadian.blogsky.com

سلام!
لینک شما اضافه شد.
لطفا گلچین کامپیوتر را به گلچین دانش تغییر دهید.
آپم!
یا حق.

سلام دوست خوبم من تازه به وبلاگت سر زدم به نظر میاد با بقیه خیلی خوشحال شدم بهم سر زدی اما از نظری که دادی چیزی نفهمیدم ...

رویا 1385/02/22 ساعت 22:27 http://corocodile.blogsky.com

سلام...حقیقتا برای یه چیز اومدم اینجا!!!! متعجب که یکی هم عین ما اسم وبلاگش عجیبه و ترسناک....اما دیدم متنهاتون با ما خیلی فرق داره..ما فقط اسم کروکدل رو یدک میکشیم شما واقعا کرگدن فهیم هستید.....
موفق باشید...از آشناییتون بسی مفتخر شدم
شاد باشید

مرجان 1385/02/22 ساعت 23:22

زود آپ کن که مردیم از یکنواختی!!!

بابا محلت بده!!
به خدا امتحان دارم
بوق بوقم!!
۵ شنبه که دادمش...
آپ میکنم!
اساسی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد