توهمات کرگدن فهیم جیبی

۞هیچکس بی دامن تر نیست،اما پیش خلق... دیگران پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم۞

توهمات کرگدن فهیم جیبی

۞هیچکس بی دامن تر نیست،اما پیش خلق... دیگران پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم۞

نشخواردوازدهم:چطور به یک کرگدن فهیم(!!) نقطه ضعفش را تفهیم کنیم؟

 

آدمها رو نمیشه از روی قیافشون شناخت....

و حتی خیلی وقتها از رفتارشون با تو....

 آخه من موندم!!

 که یه نفر چقدر میتونه بی چشم و رو باشه که تمام لطفها و زخمات بی منت و بی سود شخصی (و در یک کلام الاغ وار) تو رو نا دیده بگیره و کار کوچیکی رو که برات میکنه مدام توی سرت بزنه یا داستان الطاف بی پایانش به تو بشه قاپ قهوه خونه ها!!

با بعضیها باید مثل خودشون...یعنی(( با شرافت نا آشنا..و نا جوانمردانه)) رفتار کرد.

این میشه درس عبرت برای تو .....

تا تو باشی برای آدمایی که برات تب می کنن که هیچی...حتی اونایی که برات می میرن هم تره خورد نکنی!!!

 

یه چیزیو اعتراف می کنم!

 

الان که دارم خودمو کنترل میکنم چندتا از اون حرفای رکیک فیزیولوژیک!!  نوک زبونمه!!در باره ی این اشرف مخلوقات از خیل خلیفةالله هایی که خدا  برای نشون دادن قدرتش اختراع کرده!!!

 

اگه که این برتراند راسل همچین آدماییو دیده باشه و با این حال بازم  گفته باشه خدایی برای آفرینش نیاز نیست ها...بایدیه بلیط یه طرفه ی بی برگشت

 به مقصد قزوین براش گرفت با اقامت دائم!! 

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1385/02/23 ساعت 02:59

بابا راحت باش.... اون نوک زبونی ها رو بگو..کی به کیه...
در ضمن..خر که لگد میزنه در جوابش لگد نمیزنن....
ولی خدایی اینهمه قصاوت تو دادن حکم .....از یه ادم بعیده ! کشتی طرف رو که...قزوین !!!!

بابا راحت باش.... اون نوک زبونی ها رو بگو..کی به کیه...
در ضمن..خر که لگد میزنه در جوابش لگد نمیزنن....
ولی خدایی اینهمه قصاوت تو دادن حکم .....از یه ادم بعیده ! کشتی طرف رو که...قزوین !!!!

نه. حقشه.... نی!!
من که فکر نکنم زیاد گفتم بهش!!
تازه کی میگه کرگدن سعی میکنه آدم باشه؟
کرگدن کرگدنه!!

مژده 1385/02/23 ساعت 08:26 http://me2.blogsky.com

من سالی ۱۲ بار حتی بیشتر به این نتیجه میرسم ولی چه میشه کرد که تو هم باید مثل اونا باشی که جوابشونو مثل خودشون بدی
که من یکی نیستم
پس بازم روز از نو روزی از نو

مژده 1385/02/23 ساعت 11:51 http://me2.blogsky.com

خودت باش
بذار هرکی هرکاری میخواد بکنه. قشنگیش به اینه که تو اونجوری نباشی

اووووووووووووووووووومدم چرا داد میزنی بابا

سلام کرگدن جان .
جالب بود
موفق باشی
دوست داشتی تبادل لینک کنیم بهم بگو
خوشحال میشم

سلام دوست عزیز
سرگردان همچون مجنون.......در سردر گمی های روز افزون
درحسرت روز های خوب چون رویا.....همدلی با کی ؟ کجاست عشق در این دنیا؟
با آرزوی موفقیتهای بیشتر در ترغیب کار های انسانی نه تقلید از کدگدنها و....

با سلامی دو باره
من آمدم تا توضیحی داشته باشم بر نظر قبلی ام! منظورم نوشتن از بدیها از ظلمها و .... برای بعضی ها توجیه خوبی برای انجام آن کار نیست !بلکه نویسنده هدفش تشریخ نتایج آن اعمال است! و من هم که گفتم موفقیت شما را در تشویق کار های خوب انسانی آرزو مندم یعنی نوشتن در باره کردنهای موجود در هر جامعه و نکوهش کار هایب کرگدن گونه است! اگر در اینمورد سوء تفاهمی پیش آمده پوزش میطلبم.

سلام مجدد خدمت جناب کرگدن ...
من هم شما رو لینک کردم .
فقط کلبه من کلبه آبی هست نه کلبه مازیار
کلبه من متعلق به خودم یا شخص خاص دیگری نیست
کلبه من متعلق به همه عاشقاست
موفق باشی

مژده 1385/02/24 ساعت 22:22 http://me2.blogsky.com

میخواستم واسه عکس کرگردنت نظر بذارم ولی جایی نبود.
کاش میشد مثل این کرگردن تو پوست کلفت بودیم تا خیلی ها نمیتونستن ناراحتمون کنن

مملی 1385/02/25 ساعت 00:12

لام توپولکم. کی تو رو رنجونده . بگو تا برم ....شو ببرم.) منظورم گوشش بود بی تربیت)
یه نویسنده ازوپایی میگه: ؛عشق یعنی دوست داشتن. دوست داشتنی ، بی آنکه بخواهی دوستت بدارند. و عشق یعنی این.

تو باید با بلندای سینه خودتاین آذمهای سبک وزن رو براحتی کنار بزنی و حتی اگه بتونی ازشون به عنوان پله استفاده کنی و بعد ، خداحافظ. دوست دارم. اتاق ۲۴

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد