توهمات کرگدن فهیم جیبی

۞هیچکس بی دامن تر نیست،اما پیش خلق... دیگران پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم۞

توهمات کرگدن فهیم جیبی

۞هیچکس بی دامن تر نیست،اما پیش خلق... دیگران پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم۞

نشخوار سیزدهم : با کرگدن و زیبا ترین تصمیم عمرش...

 

نمی خوام حس ترحم کسی تحریک شه...

نمی خوام احساس پوچی کنین که الان میمیریم!!

نمی خوام  توضیح واضحات بدم که مرگ از خدا هم بهمون نزدیکتره....

نیست؟

فقط تصور کن:

وایسادی منتظر تاکسی...یه ماشین مثل باد از جلوت رد میشه....چندتا جوون توش دارن بلند بلند موزیکو همراهی می کنن...بالاخره تاکسی میرسه...و یک میدون پایینتر تو یک ماشینو میبینی که به تیر برق خورده...و منفجر شده....ماشین آشناست...این چیزی بود که برای خودم پیش اومد...

مسلما شبیه اینو شما هم دیدین...

فکر نمیکنی اونا که تو ماشین بودن....۵ ثانیه قبلش هیچ تصوری از مرگ نداشتن؟...اما حالا...

نمیتونم بیشتر بنویسم...

شاید یه وقت دیگه

اما اینو  برای خودت صادقانه مشخص کن...

میخوای وقتی این دنیا رو ترک میکنی یک جعبه جواهر شی یا سطل زباله های در حال تعفن؟

ما ایرانی ها یه تعارف داریم...

وقتی یکی میمیره نمیگیم مرد...میگیم عمرشو داد به شما...

بدون  که اگه بعد از تو قلبت توی یه سینه ی دیگه هم عاشق بشه.....همین برای اینکه تو اونور مرگ سرتو بالا بگیری کافیه...

تصمیم با تو....الان وقتشه...

خودت برای این بدن بعد از مرگ تصمیم بگیر...(لینک)

بدن رو به کاری اگر وادار کردی که حقش نبوده...

اجازه بده از خودش دفاع کنه ...بگذار که کفاره گناه های جسمی تو باشه...

تنها نیستی...هزاران نفر با هم هستیم...

راستی...

 از کجا معلوم که خود تو فردا یکی از نیازمندان به اعضای پیوندی نباشی...

                    غیر از اینه؟؟

 

 

 

 

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
گیلاسی 1385/02/25 ساعت 00:13

چقدر حرف بود تو همین چند خط نوشته ات!!!!!
جملات قشنگ زیاد داشت...
سطل اشغال ...جعبه جواهر....
ولی اینکه کفاره گناهت رو بدی خیلی خوبه....هم سبک میشی هم اینکه اگه عبرت بگیری دیگه سراغش نمیری...ولی یه سری کارها به نظر من هیچ وقت پاک نمیشه.... تازه یه جا خوندم که اون دنیا این جور انسانها ادمهای متعفنی هستند و نمیشه بهشون نزدیک شد.....گفتی گناه جسمی ذهنم رفت اونطرفی.... (:*
منم دارم میرم کمی ذوق زده بکنمت..... راستی ممنون از این تفسیر قشنگ وبلاگم...به نظرت اگه نمی نوشتی گیلاس یه جور میوه فک می کردن یه جور دمپاییه ؟؟؟‌‌(؛*

خاله...
اون گناهی که میگی ...
اون به نظر من نه تنها جسمی نیست و تاثیرشو مستقیم روی روح میگذاره...
بلکه کفاره هم نداره...
این گناه از ادم یک ماشین تخریب جامعه ی سالم میسازه
یادم نمیره
توی یک هفته توی کل روزنامه ها...صفحه حوادث رو امار گرفتیم
طبق اون امار ۷۶.۳٪ از جنایتها به نوعی با این مساله در ارتباط هستند
بقیه اش رو راحت میشه حدث زد....نه؟

مرجان 1385/02/25 ساعت 02:05 http://marjan.blogfa.com

اولا منو شرمنده کردی! مرسی. دوما این عکست عجیب منو یاد دوستی در گذشته می اندازه!!! D: سوما میبینم که باید اسمت رو بذاری بلبل نه کرگدنیوس!!! و چهارم ایمکه دلم میهواست یه بار دیگه همه امون دور هم جمع میشدیم !

منم با یوند اعضا موافقم. اگه خدا بخواد این هفته میرم دنبالش. هرچند مامان شدیدا مخالفه!!!

مژده 1385/02/25 ساعت 10:31 http://me2.blogsky.com

ای بابا این سایته اطلاعات منو نمیگیره که!

تارا 1385/02/25 ساعت 10:37

منم موافقم بهش فکر هم کرده بودم
بابا تو ماهی
فرشته
چکار باید کرد به منم بگو

وبلاگ بسیار خوبی دارید خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم. به ما هم یه سری بزن .

سلام ممنون به من سر زدی. خوش اومدی.منم حال کردم. خوش باشی

مژده 1385/02/25 ساعت 22:04 http://me2.blogsky.com

اگه اجازه بدی میخوام این پست رو تو بلاگ خودم پست کنم. زود جواب بده مرسی

سلام دوست من ...
ممنون از این که ادامه پست من خیلی زیبا تر نوشتی .
خوشحال شدم
امیداورم که این یه فرهنگ باشه .
و من و یا بهتر بگم ما مروج این فرهنگ باشیم

خواهش می کنم...
این نتیجه ی چیزی نبود بجز احساس وظیفه ...
حتی چند تا از دوستان عینا پست منو گزاشتن تو وبلاگشون...
از اینکه ما رو به این کار راهنمایی کردی ممنونم..

سلام......( یا هر واژه ای در زبان کردن ها به این معنا)
تا حالا کجا بودی من ندیمت؟...............
طنز ملیح و آرومی داری........
موفق باشی........

sajad 1385/03/17 ساعت 23:05 http://naagoo.blogsky.com

webloget toope
age doost dary be bloge manaqm sar bezan va age khasti baham link konim
SM

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد