توهمات کرگدن فهیم جیبی

۞هیچکس بی دامن تر نیست،اما پیش خلق... دیگران پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم۞

توهمات کرگدن فهیم جیبی

۞هیچکس بی دامن تر نیست،اما پیش خلق... دیگران پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم۞

به قول خودت: اه..اه...اه!!

 
تازه که آشنا شدیم با هم
نه.........
یه کم بعدش.........
میخواستم مراتب احساسات کرگدنانمو بهت نشون بدم!!
یه جوری که حساب کار دستت بیاد!! 
اما کی کار با نرم افزارهای گرافیک بلد بود؟!!!
پس با اتو کد دست به کار شدم
اهل فن میدونن که برای این کار حتی از paint هم ابتدایی تره!!
نتیجش شد این دیگه....
میدونم...
میدونم...
واقعا کار لوسی بود
 
امااز هیچی که بهتره!! نه؟ 
بابا ما هم مث بقیه دل داریم خوب!!
با این حسابی که دارم پیش میرم ....احتمالا بجای دسته گل با درخت مزاحم میشیم 
 
 
دوستت دارم مثل اسبی که قند رو دوست داره!!
 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
راستی....
برام دعا کنین
امتحان دارم 
نظرات 12 + ارسال نظر

alhagh ke kargadani
oni ham ke ba in kharet shode ke dige...
rasti flash e kheily bahali bood

گیلاسی 1385/02/27 ساعت 02:58

این توضیح گیلاس خیلی با حال تره.... این کارتم خیلی رمانتیکه....بابا عاشق ...بابا قلب شمشیر خورده.و..کرگدن و چه به این لطافتها... (نیش) ولی خدای من که هیچی حالیم نیس از اتو کد ..هر چی هس چون من بلد نیستم پس کار مهمیه....

azar 1385/02/27 ساعت 03:06

kheili kholi be khoda
khodetam midonia vali be roy khodet nemiary
p-:

ای بابا!!
مگه تو که مثل آدامس کش میای من چیزی میگم؟!
این به اون در!!

سمیه 1385/02/27 ساعت 06:35

برات دعا میکنم عزیزم
امیدوارم که مثل همیشه توی کارات موفق و سربلند باشی
این ارزوی قلبی منه
نه تنها من ...
همه اونایی که واقعا دوستت دارن
به امید دیدار...

ممنونم عزیزم....
خیلی زود...
خیلی خیلی زود...

سلام خوبی؟
چشم منم دعا میکنم واست
اگر چه به دعای گربه سیاه بارون نمیاد
ولی رعد و برق که میاد

sogol 1385/02/28 ساعت 23:38 http://guilty.blogsky.com

:D kargadan fahmimam mishe ??? merc ke sar zade budi bazam sar bezan up shod weblog khoshhal mishim

مژده 1385/02/29 ساعت 00:07 http://me2.blogsky.com

آقا تبریک بابت دکوراسیون جدید

سلام دوست عزیزم مختار جان
امید موفقیت در امتحانات و کار بیشتر در وب لوگ و دیدن کار های خوب و تحسین انگیزت مثل همیشه.

سلام دوست خوبم... من که نفهمیدم منظرت با کی بود؟؟؟؟؟؟ برات دعا می کنم امتحانتو خوب بشی واسه منم دعا کن چون منم امتحان دارم (راستی عکست خیلی ناز بود )

سلام...
ایول...
اینجا چقدر شبیه وبلاگ منه:دی
اما خیلی توپ شده...
تبریــــــــــــــــــــــــــک...
در ضمن دعا هم یادم نمیره...
مرسی اومدی بامعرفت...

مرجان 1385/02/30 ساعت 03:16

بابا بی معرفت!!! کی بندر بودی؟؟؟ راستی قالب قبلی قشنگتر بید!!! ما با حکیم کرگدنیوس هم روابط بهتری داشتیم.بهتره همون قبلیا بیان دوباره!!! D :

چشم...چشم...چشم!!!
برای قالب باید برسم تهران...
من فردا بندرم!!
دلت بسووووووزههههه!!!!:
:D:D:D:

وااااااااااااااااااااااااای چقدر خندیدم به این عکس ای ول خیلی باهال بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد