توهمات کرگدن فهیم جیبی

۞هیچکس بی دامن تر نیست،اما پیش خلق... دیگران پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم۞

توهمات کرگدن فهیم جیبی

۞هیچکس بی دامن تر نیست،اما پیش خلق... دیگران پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم۞

نشخوار چهاردهم: کمی خوششانسی بعد از اینهمه عمر سوخته!!

 

عجب بساطی داریم ....

به جون تو نباشه....به جون چهارتابچم که میخوام سر به تنشون نباشه میگم....

شانس این چند روزه بیداد کرده برام!!

از تهران اومدم اهواز خراب شده که امتحان مهندسی پی بدم...

۱۰۰۰ کیلومتر راه اومدم اما خواب موندم سر امتحان نرفتم!!

اونم  درسی که استادش کلا یه بار منو دیده که تازه تو اون دیدنه بهش گفتم نمیخوام بیام سر کلاس!!

اما طرف مرام گداشت و گفت....بذا با پایان ترم بده...

نه...اونم نمیخواد...بزا همون رو که امتحان دادی از ۲۰ حساب می کنم!!!!!

امتحانو که ندادم .....خواستم یه سر  برم بندر ...

که شنیدم شنبه اون یکی درسمو امتحان دارم!! یعنی پس فردا!!

اونو انصافا خوب دادم...!!

بابا من دیگه کیم!!

از دعای خیرتون ممنووووووون!!

ببینم میشه ما این ۲ تا درسو هم پاس کنیم و (گلاب به روتون) مهندس شیم؟؟؟!!!

پس بازم دعا!!!(عجب رویی دارم من!!!)....آها راستی....الام میخوام دانشکده رو به سمت بندر ترک کنم... فردا اونجام....!!!

(دوم....پک...پک... لی پک لی لی!!!!)

 

نظرات 11 + ارسال نظر

سلام وبلاگ خوبی دارید به من هم سر بزنید من وبلاگ رو 5 یا 6 باز به زر میکنم و هر چه شما بخواهید در آن قرار میدهم خوشحال میشم سر بزنید راستی اگر با تبادل لینک موافقید لینک من را قرار دهید بعد به من خبر دهید تا لینکتون رو بذارم ممنون موفق باشید بای

رویا 1385/02/30 ساعت 11:07 http://corocodile.blogsky.com

بابا مهندس! بابا با حال!!! بابا.....موفق باشی.
زودتر آپ کن

سلام خیلی باحال مینوسی
واقعا راس میگم
خشو به حالت کاش منم .....
خوشحالم میکنی بیای پیشم
منتظر حضور سبزت هستم
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
موفق باشی
بای بای

مژده 1385/02/30 ساعت 19:58 http://me2.blogsky.com

این دیگه شانس نیست یه کم اونورتره.
خوشحال شدم برات

سمیه 1385/02/30 ساعت 20:08

متاسفم ...
به امید موفقیت.

آخه حکت را چه به مهندسی؟

سلام بابا شانسه تو که از منم غلیظ تره اصلا همونه که کرگدن شدی از بس بدشانسی آوردی پوسته کلفت شده بابا کرگدن بابا بدشانس

سلام بر شما دوست عزیز
باز کن دیده و بنگر جهان را با دیدی دگر / تا ببینی تو یار را یکبار دگر
در یاری این یار نشد ما را جز هجر و فراغش نصیبی/ جویم من از سر عقل تدبیری برای یار دگر!
بسیار تصمیم خوبیه سفر خوش و با آرزوی موفقیت روز افزون شما.

گیلاسی 1385/03/02 ساعت 00:31

خوب اون افتضاح خواب موندن به خوب دان اینیکی در....اقا صفر صفری هنوز..... میگم بابا مهندسسسسسسسسسسس
...راستی جواب دادم به کامنتهاتون..... (:*

سلام کرگدن کبیر و با فهم و شعور و کمالات...
عزیز ببخشید من دیر اومدم پیشت
ببین عزیز در مورد موسیقی وبلاگ باید بگم یه دوست عزیز به من لطف کردن و آهنگ رو برام گذاشتن ...پس اگه از دستم کمکی بر نمی یاد به بزرگی و گندگی خودتون ببخشید...
پیش ما بازم بیا عزیز
یا حق

ممنونم....
عیبی نداره...
از یه جایی گیرش میارم...

salam .omidvaram ke emtehantro pas koni o kheir sare hameye melat mohdes bshi ye kheiri beresoni b aghshare jamee .
man linketono gozashtam to wblogam age eshkali nadare?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد