توهمات کرگدن فهیم جیبی

۞هیچکس بی دامن تر نیست،اما پیش خلق... دیگران پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم۞

توهمات کرگدن فهیم جیبی

۞هیچکس بی دامن تر نیست،اما پیش خلق... دیگران پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم۞

ره آورد سفر به بندر عباس....

سلام..

اما بعد

در راستای سفر بندر عباس و پیرو اینکه خداوند متعال دست از سر کچل ما بر نمیداره:

تا رسیدم خونه اقا جون مربوطه....چه عرض کنم....روز تغییر دکوراسیون بود!!

و در این روز کاربرد یک کرگدن کاملا تعریف شده است...(چه بد!!)

اینقدر گرد و خاگ خوردم که سینوزیتم عود کردو زمینگیر شدم...

از این میترسم که به قولم  به سمیه جون برای اینکه زود بر میگردم تهران نتونم عمل کنم...

نه....

میتونم!!

کار خاصی نداشتم بندر...فقط سر به دوستا و فامیل

اما از همون هم وا موندم!!

خلاصه با این اوضاع تصمیم گرفتم بیام تهران...

یکم بعد از رسیدن به بندر..(شرک!!)

راستی یک خبر خوب برای سمیه ی مهربونم...

تصمیمم برای کار در بندر و زندگی اینجا معلقه و کاملا به نظر تو بستگی داره...

کافیه بگی نه...

همین!!

این بود انشای من از سفر به ولایت بندر عباس...

پس تا اطلاع ثانویه خدا این سینوزیتو از روزگار محو کنه ایشاللا قبل از امریکای جنایتکار جهانخوار بد.!!

 

نظرات 6 + ارسال نظر

سلام
بابا ایول
اپمیکنی خبر کن

سلام ... خوبی؟ ... در جوابت به این سوال: عزیز مهربون دیگه چه صیغه ایه؟! ... باید بگم کههههههههههههه هرکسی برای خودش عزیز مهربون داره ، غیر از اینه؟! ... هوم؟! ... شما هم مطمئنا دارید ... مرسی که بهم سر زدی :)

سمیه 1385/03/04 ساعت 17:10

سلام عزیزم
چند بار تماس گرفتم نبودی
مختار جون نمی خوای که کار اینجا رو از دست بدی که
به نظر من فعلا به فکر این باش
بقیه درست میشه
فقط امیدوارم که حالت بهتر شده باشه
نگرانم....................

سلام به کرگدن فهیم. سری به ما هم بزن! ذکر خیر شما رو زیاد می شنویم ...

سلام

مسافری هستم به مقصد بهشت َ در این سفر به دنبال هم راهی میگردم که همسفر م باشد . همسفری متفاوت از دیگران با تفکر بالا و اهل علم و دانش با کوله باری از معرفت که همراهی ام کند شاید در این سرزمین یافتم

سلام...
خانوم: (( دختری که هیچ کس و جز تو نداره ))
بجز من؟؟؟؟؟!!!!!
خوب رو منم حساب نکن...
--------------------------------
لطفا دقت کن بابا!
شر نساز..
امضاتون غلط اندازه.....
شما؟
بازم سر بزن به اینجا

مژده 1385/03/09 ساعت 12:11 http://me2.blogsky.com

ای جان اینجا چه خوش رنگ شده.
کلمه کاربردی ات یادم نیست. میشه بگی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد