توهمات کرگدن فهیم جیبی

۞هیچکس بی دامن تر نیست،اما پیش خلق... دیگران پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم۞

توهمات کرگدن فهیم جیبی

۞هیچکس بی دامن تر نیست،اما پیش خلق... دیگران پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم۞

یک یادآوری کوچیک !!

یه یاد اوری برای دوستانی که اقدامی نکردن
 
نظرات 10 + ارسال نظر
مژده 1385/03/09 ساعت 20:27 http://me2.blogsky.com

راستی کارت من که اومد در خونه مامان زنگ زد به موبایلم کلی داد و بیداد که این چکاریه ((:
ولی دیگه کار از کار گذشته بود
راستی دوم. تو حافظ بیچاره رو با اینایی که شعر و ور میگن یکی میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خوب کردی....
-----------------------
مامانت هم خوب کرد ........
:دی
----------------------
آره...همشون سروته یه کرباسن: گل . بوته . دلبر...درخت....وصل ....هجران...
همین...آخرش : هیچ!!
همشون سروته یه کرباسن!!!

سلام باید کمی صبر کنی چون من هم باید از نازنین آدرس اون رو بپرسم .شاد باشی

آیدا 1385/03/10 ساعت 10:24 http://ayda16.blogsky.com

سلام.
میدونم. کم وقت میبره اما من باید یه سری چیزاشو واسه خودم حل کنم. خیلی وقته که این تصمیمو داشتم اما شنیدن یه چیزایی باعث شد که یکم نا مطمئن بشم به این موضوع وحالا باید یه سری مسائل رو حل کنم بعد ببینم این کارو میکنم یا از یه راه دیگه میرم . به هر حال دوست دارم ته دلم کاملا اطمینان باشه به این موضوع و بعد اینکارو بکنم. هنوز آگاهی لازمو پیدانکردم.
بازم ممنونم دوست عزیزم.

گیلاسی 1385/03/10 ساعت 16:28

والا توش موندم.... نمی دونم ...عادت نکردم به مرگ فک کنم ولی هر زمانی که بیاد حوصله اش رو دارم....قدمش روی چشم... ببین اینطور ادما که پیشا پیش عضوشون رو هدیه میدن.... یکمی از اون حالت عادی بشریت والا تر هستن...بزرگ وار و بزرگ منش هستن.....چیزی که خیلی از ما ادم کوچولو ها نداریم همین جسارتشونه....
این پستت منو تکون داد....
والا ادم بزدلی هستم انگار....
نمی دونم شایدم هنوز از لحاظ روحی تکمیل نشدم!

ممنونم...
لوس شدم!!

گیلاسی 1385/03/10 ساعت 16:33

برا پایین هم کامنت گذاشتم...بابا تایید نظراتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

چرا بهم سر نمیزنی؟

نه که هر روز آپ میکنی!!

مرجان 1385/03/11 ساعت 15:42 http://marjan.blogfa.com

فکر نمیکنی یه شباهتهائی بین تو و اون جوون خوب وجود داره؟!؟!؟!

کارت منم اومده!

برای تصمیمی که گرفتی....خوشحالم و تبریک میگم ...
-------------------------
آرزو داشتم بیشتر از شباهت ظاهری بهش شباهت داشتم...

مرجان 1385/03/12 ساعت 02:19

۱۰ بار اومدم کامنت رو هم نوشتم! اکانتم تمام شده!!!!

منم نگفتم از لحاظ ظاهر شبیهی!!!!

عرض کنم که اصلا هم حکیم نیستی!!! بماند چرا!؟!؟؟! شاید چون من بدجنسم!!!

کارت منم اومده! ۱ سالی میشه که در صدد گرفتن این کارت بودم. اما شیراز کلی دردسر داره!‌ خوشحالم که تو کارم رو راحت کردی.

حرف آخر اینکه: دلم برای همه روزهای خوب تنگ شده!!!!!

خوشحالم که سر زدی بهم...
خوشحالم که هنوزم دل و دماغ داری ...
خوشحالم که همچین تصمیمیو گرفتی...
خدایی جیغ مامانو در اوردی با این کار یا نه؟
من که آره...

اه سلام دوست عزیز شما قبلا به من سر زده بودی
خوشحالم تو بلاگ اسکای دیدمت

منم خوشحالم که اومدیو سر زدی بهم

سلام وبلاگ خیلی جالبی دارید . امیدوارم موفق باشید
خوشحال میشم به کلبه فقیر فقرا هم یک سر بزنید.


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد