توهمات کرگدن فهیم جیبی

۞هیچکس بی دامن تر نیست،اما پیش خلق... دیگران پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم۞

توهمات کرگدن فهیم جیبی

۞هیچکس بی دامن تر نیست،اما پیش خلق... دیگران پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم۞

نشخوار شانزدهم : مکاشفاتی از مصحف سانتا کرگدن (ص)!!

 

گاهی فکر می کنم ما یه دایره المعارفیم ...پر از نکات آموزنده...همه ی چیزای خوب رو میدونیم...

اما عمل هم می کنیم؟

داشتم فکر هام رو زیر و رو می کردم....وبلاگم رو هم میخوندم...یه نیگاهمم به دفتر یادداشتم بود....

اه!! چقدر چیزای خوب خوب بلدم من!!

 

اینکه چطور آدم با اخلاقی باشیم...؟

 

یا اینکه چطور از وقت خودمون بهره کامل ببریم...؟

 

یا اینکه چطور موقعیتها رو مهار کنیم...؟

 

یا چطور صداقت خودمون رو حفظ کنیم...؟

 

یا در رابطه عاطفیمون چطور برخورد کنیم...؟

 

یا چطور غیرت رو خرج کنیم که عدالت رو فدا نکرده باشیم...؟

 

چطور...

چطور ...

چطور...

 

اما این همه نکته ی دانسته آیا نمودی توی زندگیم داشته؟

ما آدمای خوبی هستیم :

 

چون اخلاق رو زیر پای منافع سر میبریم...!!

 

و چون عمرمون رو صرف یک کار مهم میکنیم : بطالت...!!

 

و چون توی ماراتن  زندگی برای ترقی مهم ترین نقش رو انتخاب می کنیم :  تماشا چی...!!

 

و چون در صداقتمون شکی نیست...چرا که  توی زندگی تنها یک دروغ گفتیم : این که صادقیم...!!

 

و چون با حرفهامون طرف مقابلمون رو می رنجونیم...میچزونیم...دلش رو می شکنیم و در آخر احمقانه ترین توجیه دنیا رو بهش  تحویل میدیم :  اینها همش از روی دوست داشتنه...!!

 

و چون هنوز فکر میکنیم (بخونین عمل میکنیم...) کاربرد غیرت اینه که چشم خواهرمون...همسرمون...یا هر موضع صرف غیرت رو در بیاریم  اما در عوض...( ببخشید)...توی خیابون اینجا و اونجای این و اون رو اسکن

می کنیم!!...تازه به بغلیمون هم سقلمه میزنیم که مبادا این یکیو از دست بده...!!

 

واقعا مضحکیم....قربون خدا و بنده های بی اخلاق...بی عار...بی خیال ...بی چشم و رو  و

 بی ناموسش !!!

 

نظرات 12 + ارسال نظر
erfanet 1385/03/15 ساعت 01:23 http://ss57.blogsky.com

سلام دوست گلم
ببخشید میشه این متن را نخونی نه نه
لطفآ پایین تر نرو!.......
مگه با شما نیستم! .......
stop!چشمت ببند....تا3
بشمار....حالا
ببین
اگر برای دنیا یه نفری
برای یه نفر یه دنیایی
وچون بهم سر بزن

سلامبه وبلاگم سر بزن چون عکس های باحالی از:::
Carmen Electra & Jenifer Lopez دارم.......

مرجان 1385/03/15 ساعت 03:18

سلام. اومدم. خوندم.

بابا منو که حسابی نمک گیر کردی با این کامنتت!!!!

گیلاسی 1385/03/15 ساعت 04:06

واقعا بنده های بدی هستیم.... ولی کرگدن عزیز.... تو خودت یکمی به خدا فک کن ...چرا به یکی میده تو بهترین شرایط به یکی نمیده و بدترین شرایط...چرا یکی تو خیابون و از زور سرما می میمیره و یکی تو خونه ۲۰۰۰ متریش . چرا عدل خدا فقط تو مرگش یکیه.... من شاکر خدا هستما...ولی ما هم بنده ایم... چکار میشه کرد... زندگی هامونو می بینی.... یه لحظه می خندیم لحظه بعد قلبمون مچاله شده تو سینه...
ما هم ادمیم....

قبلا نظر داده بودم. راستی یه سر بزن. آپ کردم

سلام دوست من .
قالبم رو بروز کردم
منتظرتم
یا علی

[ بدون نام ] 1385/03/16 ساعت 01:43

تو بیشتر از اونی که یک کرگدن باشی یک گوساله ای

کاش سر و ته این نظرت معلوم بود
یا اقلا دلیلت...
یا دلیل ترست...که بی اسم و آدرس مینویسی...

این گوساله که گفتی چیه؟
توهینه؟...
نظره؟...
یا کارت شناساییته که روی میزم جا گذاشتی؟...
من باید به چی دلم خوش باشه که جوابتو بدم؟

هدهد 1385/03/16 ساعت 04:55 http://abolfazl-s.blogfa.com

هوالجمیل
سلام
باز هم سلام
سلامی به بوی خوش آشنائی
سلام برتو و حافظ شیرین سخن که فرمود:
نازنین تر ز قدت در چمن حسن نرست
خوشتر از نقش تو در عالم تصویر نبود
××××××××
وبلاگت را دیدم جالب بود موفق باشی
و بعد:
الا ای گل سرخ وبلاگ گرد
که هستی مسافر در اقلیم درد
به وبلاگ ما هم کلیک رنجه کن
و آماده بهر (نظر) پنجه کن !
********
والسلام - هدهد

سلام من اومدم راست می گی والا منم با نظرت دربست موافقم

سلام...
----------
نمیدونم چی بگم
راستش این پستت زیادی خصوصیه...پس هیچی
----------------------
ممنونم که بهم سر زدی....
---------------------
در مورد پست آخر....
من هم با نظر خودم موافقم!!
(به این میگن تواضع!!)
--------------------
بنویس
ننوشتی هم ...ننویس اما قلمت رو نشکن....
بهش مدیون هستی...نه؟
کم آرومت کرده؟
وبلاگو میگم
چراغشو روشن نگه دار....
کرگدنه...

سلام عزیز
دلم خونه اینقدر
فعلا که افسرده هستم
میشه بعدا بیام بیشتر حرف بزنم؟
یا حق

سلام
--------------
بابا شرمنده کردی!!
به خدا اینقدرا هم واجب نبود ....که روی برانکارد بهم سر بزنی!!
امیدوارم این روزای بد زودتر ازت دور شن...
و ...و هیچی دیگه!! همین....دور شن!!
شاد و موفق باشی...

سلام اول که واقعا شرمنده ام که اینقدر دیر اومدم،اون اسپری رو از خیابون ناصر خسرو با عنوان اسپری دفاع شخصی خریده از دست فروش ۲۵ هزار تومن،دوم در مورد متن شما باید عرض کنم حرفات درسته اما هنوز هم آدمهایی رو میبینم که مثل فرشته ها هستن و این باعث میشه این چیزایی رو که نوشتی ومن هم میبینم کتر اذیتم کنه.موفق وشاد باشی

سلام
بابت اسپری ممنونم
----------------------
اینی رو که گفتم کلی بود....اگه همون عدهی معدود که گفتی نبودند که سنگ روی سنگ بند نمی شد!!
------------------
مرسی که اومدی
بازم سر بزن بهم
خدا نگهدار:)

درگیر 1385/03/19 ساعت 17:48 http://tarkehavas.blogfa.com

سلام. خوبه خوبه! بنویس! از کرگدن که بیشتر از این انتظاری نیست! با تبادل لینک موافقی خبرم فوکول!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد